Pierwszy post


Dzień dobry! 

Mam nadzieję, że czytasz to z własnej woli, a nie z powodu zagubienia w zakamarkach internetu. ;)

Może na wstępie kilka słów o mnie:

Jestem Kati Lily, moją wielką miłością są książki dlatego też postanowiłam założyć takowego bloga. Uwielbiam każdy gatunek literacki, ale moje serce wybiera literaturę młodzieżową i fantastykę. Moją wielką idolką i ulubioną pisarką jest Cassandra Clare. 
Prywatnie nadal kontynuuję naukę i gram w teatrze. 
Jednym z moich marzeń jest przed śmiercią przeczytać wszystkie książki i wydać swoją własną. ♥


Możecie spodziewać się tutaj moich opinii na temat najróżniejszych książek i może również ich kinowych wersjach.
Chciałabym podzielić się z Wami przemyśleniami o nich i bardzo chętnie poznam Wasze zdanie. 
Mam nadzieję, że nie będę musiała szybko znikać. ♥ 



Komentarze

  1. Nie pozostaje mi nic innego jak przywitać Cię i życzyć powodzenia oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Samych dobrych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie zapowiadający się blog :) + dodaję i z chęcią będę się przyglądać, jak go rozwiniesz :) powodzenia!
    zapraszam do mnie - claudiaaareads.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ Oczywiście obserwuję i coś czuję, że będę stałą czytelniczką ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty