Książkowe Lato

Kochani, wybaczcie moją długą nieobecność, ale mój komputer był w naprawie i nie miałam jak pisać. Tym razem mam dla Was trochę inny post, gdyż są już wakacje, kiedy mamy więcej czasu dla siebie i nie rzadko nie wiemy co ze sobą zrobić. Ale jak to mówią: mądry człowiek nigdy się nie nudzi. Dla mnie lato jest idealnym czasem na całodniowe czytanie książek, bez różnicy gdzie: w domu, na ogrodzie, czy na plaży. Postanowiłam przygotować dla Was wakacyjny spis książek, czyli kilka pozycji, po które, moim zdaniem, warto sięgnąć w to lato.


  • Seria: "Harry Potter"





Autor: Joanne Kathleen Rowling 
Wydawnictwo: Media Rodzina
Ilość tomów: 8
Kategoria: literatura młodzieżowa





  • Seria: "Pocałunek anioła"





Autor: Elizabeth Chandler
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Ilość tomów: 6
Kategoria: Fantastyka





  • "Duff. Ta brzydka i gruba."




Autor: Kody Keplinger
Wydawnictwo: Harper Collins
Ilośc tomów: 1
Kategoria: Literatura młodzieżowa





  • "Mały Książę"




Autor:  Antoine de Saint-Exupéry
Wydawnictwo: Wydawnictwo Olesiejuk
Ilość tomów: 1
Kategoria: Literatura piękna






  • "Gwiazd Naszych Wina"





Autor: John Green
Wydawnictwo: Bukowy Las
Ilość tomów: 1
Kategoria: Literatura młodzieżowa





  • Seria "Dary Anioła"






Autor: Cassandra Clare
Wydawnictwo: MAG
Ilość tomów: 6
Kategoria: Literatura młodzieżowa











Komentarze

Popularne posty