LBA

Za nominację dziękuję Aniołkowi z Mój powod by oddychać ! Jest to moja pierwsza nominacja do LBA, więc serdecznie dziękuję. :D

1. Większą uwagę poświęcasz na instagrama czy bloga?

Zdecydowanie więcej czasu poświęcam na instagrama. Mam go dużo dłużej i jestem do niego bardziej przywiązana. Na bloga zaglądam sporadycznie.

2. Od jakiego czasu jesteś w blogoswerze ?

Bloga piszę od końcówki maja tego roku, więc są to około dwa miesiące. 

4. W jakim wieku zaczęła się Twoja przygoda z książkami?

Była to czwarta klasa podstawówki, czyli miałam jakieś 10 lat. Przeczytałam pierwszy tom "Harry'ego Pottera", w którym się zakochałam i musiałam sięgnąć po następne części. Otworzyło to moje oczy i serce na książki. Od tamtego czasu na dobre zagościły w moim życiu, z czego jestem bardzo dumna. 

5. Jeśli miałbyś/miałabyś magiczną moc, co by to było?

Zależy, co uznamy za"magiczną moc". Nie interesuje mnie latanie, ani teleportacja, czy nawet bycie niewidzialnym. Chciałabym być Nocnym Łowcą (znani również jako Nefilim). Jest to rasa z wymieszanej krwi aniołów i ludzi. 

6. Bohatera jakiej książki chciałbyś/chciałabyś ożywić?

Jest ich bardzo, bardzo wielu! Najłatwiej będzie, jak wypiszę pięć postaci, których śmierć była dla mnie ogromnym ciosem i po których nosiłam w sercu żałobę.
  • William Herondale - "Diabelskie Maszyny"
  • Max Lightwood - "Dary Anioła"
  • Albus Dumbledore - "Harry Potter"
  • Augustus Waters - "Gwiazd naszych wina" 
  • William Traynor - "Zanim się pojawiłeś" 
7. Książka, o której nigdy nie zapomnisz to?

Zdecydowanie seria "Dary Anioła" autorstwa Cassandy Clare, które od dłuższego czasu jest moim numerem jeden. Dużo zmieniła w moim życiu i dzięki niej nabrałam innego spojrzenia na świat, za co jestem bardzo wdzięczna autorce. 

8. Dokończ zdanie: „Gdyby nie książki, ….”

moje życie byłoby bezbarwne i puste.

9. Dokończ zdanie: „Najbardziej w książkach nie lubię…”

tego, że kiedyś się kończą zmuszając nas do powrotu do rzeczywistości. 

10. Wolisz książki jednotomowe czy serie? Grube czy cienkie?

Raczej serię, bo po jednotomowych książkach czuje niedosyt, historia skończy się krótko po tym, jak zdążę się w nią wciągnąć i zagłębić w jej świecie. 
Coś pomiędzy, takie moje minimum to 300 stron. 


Teraz czas na moje pytania:

1. Jaki autor dominuje w twojej biblioteczce?
2. Masz swoje ulubione wydawnictwo?
3. Jak wyszukujesz książki, które czytasz? 
4. Wypożyczasz książki z biblioteki, czy wolisz je kupować?
5. Co sądzisz o Bookcrossingu? Brałaś może udział?
6. Miałaś okazję przeczytać kiedyś książkę w jej oryginalnym języku?
7. Masz swój ulubiony gatunek literacki?
8. Wolisz adaptacje, czy ekranizacje książek? Czy jest taka, która szczególnie zapadła Ci pamięć?
9. Czytasz coś aktualnie?
10. Masz listę książek "do przeczytania", czy wybierasz je spontanicznie? 

Nominacje:



Jeszcze raz dziękuję za nominację i czekam na Wasze posty! ♥

Komentarze

  1. Dziękuję za skorzystanie z nominacji 😊 Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jeszcze raz dziękuję za nominację! ♥ Pozdrawiam 😘

      Usuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za nominację! :)
    xx,
    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty